الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

موشولینا کوشن؟

وقتی یه مدت نمینویسی باز کردن ورد و انتخاب یه موضوع از بین یه عالمه حرف که فرصت نوشتنشون نمیشد و البته یادت هم نمیاد چی بود فقط میدونی زیاد بودن سخت میشه . منم زیاد به مخم فشار نمیارم آخه عواقب خطرناک داره مخی که آکبند بوده بخواد رو ویبره بره . حالا که نگرانم بودین یه کم از حال و احوال خودم میگم  . بعد از ماه رمضان دیگه کافی نت نمیرم و در بست شدم یه دختر کنکوریه خوب . هر شب بعد از اذون با مامان و خانم های همسایه تا دریا پیاده روی میکنیم و اونجا حدود 45 دقیقه درس میخونم و برای سریال دلنوازان برمیگردیم خونه . علی هم مستاجرش خونه رو تخلیه کرده ولی هی نمیره و میخواد اوپن خونه رو خراب کنه و یه مدل دیگه بزنه و دیوار ها رو رنگ جدید بزنه . من هم لحضه شماری میکنم زودتر تموم بشه . مامانینا چند روزه مسافرت هستند و من واقعا کلافه شدم . آخه باید ظرف بشورم و غذا درست کنم . یه قابلمه ی بزرگ (بزرگ میگی بزررررررگ میشنوی) سوپ درست کردم که تا امروز جواب داده . عروسمون حتی رطب که بخوره هسته شو توی کاسه میذاره و من باید اونو آشغالی بندازم . علی که اصلا نمیذاشت مامانینا برن مسافرت میگفت بی ادبیه ما مهمونیم نباید ولمون کنین (واقعا هم توی اینهمه مدت اقامتشون مثل مهمون های غریب رفتار میکنند) . فعلا که به روشون نیوردم تا این چند روز بگذره ولی احساس میکنم برق خاصی داره توی چشمام جوانه میزنه و نمیدونم اون گر الهه ایی رو اجرا کنم یا نه . آقا رضا تا چند روز دیگه آموزشی سربازیش تموم میشه و فکر کن کجا ؟ مرزن آباد چالوس . در سال اصلاح الگوی مصرف مامان خواست پشت سرش آب بریزه گفت کاسه نمیخواد با شلنگ آب میریزم و بعدشم دلش نیومد آب الکی رو زمین بریزه و در عوض اونو روی ماشین بابا گرفت . همین کارا میکنن بچه چالوس میوفته . خدا کنه عواقب آب شلنگی داداشمو تبریز یا از اونور زاهدان نفرسته . نه که نیرو انتظامیه حالا بیا و با قاچاقچی کشتی بگیر . گزارش فرت!

جوجو 1) کم کم به کامنتهای پست قبلی جواب میدم

حدیث امروز :

دوزخ دروازه ای دارد که تنها کسانی ازش میگذرند که خشمشونو با گناه فرونشوندن (حضرت محمد)

پیشنهاد امروز :

این پیشنهاد برای عقب مانده های تکنولوژی مثل منه . برای پاک کردن لاک روی کارت اینترنت میتونین از استون استفاده کنین . (وقتی کشفش کردم اینقد ذوقی شدم که نگو)

نظرات 15 + ارسال نظر
حسن حساس شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.watersky.blogsky.com

الی خانوم داداش که مرد میشه نترس!خودتم آشپزیت خوب میشه چه بهتر~ اما من میخواسسم بگم میمیرم برا پیاده روی کنار دریا که الان یه چن صد تن متر ازش دورم.جا ما رو خالی کن

باشه حتما p-:

هادی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://khalbos.blogfa.com

تو هنوز با داداش بزرگت مکشل داری
ای خدا
این الهه رو از این مشکل رها بفرما
:دی

خوبی دختر ؟

اون پیشنهادت هم فقط مال شما بیکلاساست که تلفنتون اعتباریه :دییییییییییییییییییی

شاد باشی و موفق و تو کنکور ارشد پیروز

حالا ما یه چی بار خومون کردیم شما هم پیشو بگیرید D-:
البته برای کارت تیلیفون هم میشه ولی من درباره کارت اینترنت گفته بودم (دیگه کلاسش واویلاتر شد نه؟) :))

لی لی پوت شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://lilipot.ir

ها من یه بار با کلیدپاکش کردم عدد هاش هم پاکشد!!!!!!!!!!:دیییییییییی

الهیییییییییییییییی . چه ضد حال

ریحانه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

یعنی اینکه پاشی بری استون و پنبه بیاری راحت تر از ناخن و چاقو و این حرفاست ؟؟
این جوری که بوش میاد همه دارن خر میزنن برای کنکور جز من :-s

شما که میخوای بری آشپزخونه میز آرایشی که دم دست تره

مژگان شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

امیدوارم تو کنکور موفق بشی که یه شیرینی هم به من بدی

خدا از زبونت بشنوه :-*

نارسیس شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://parpinbushehri.blogfa.com/

سلام الهه جون خوبی
چه عجب دختر
فکر منابع هستما این دوست تنبلم ننوشته هنوز
بابا این داداشتو بندازش بیرون بیا پیش خودم راهش رو بهت نشون میدم

بابا نکته ی مهم همین بیرون انداختنه که گیرشم

محمد امین شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

نیسیاااااااااااا کج بیدی نه پیدیاااااااا

حالا مثل ماه رویت شدم مگه نه ؟ ;;)

رضا عنصرسیار یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

سلام....
خوبه که برگشتی..........

لاکش که راحت پاک می شه!!!!!!!!!!!!!!!!

هم با دست .. با ناخن ... با هر چی که بگی...

قابل توجه بعضی ها....

با کلید هم پاکش کردم هیچی نشد..! :دی

عکس رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس جدید رو می گم..........

خواستی سر بزن.........

شما کارت کال ویت می نداشتین که بدونین چه خبره

طاهره خانم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://tasnimm.blogfa.com

سلام خانم گل
خوبی؟
بی ادب فک نمیکنی نمیای دلمون تنگت میشه

ایشالله خونه داداشیت هم درست میشه اینهمه عصاب خوذتو خورد نکن همه عروسا همینطورین مث من :دی
فدات بوس

منم دلم برات تنگ شده طاهره جونم

رضا عنصرسیار دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

سلام.

مژده به هم استانی های عزیز........

ادامه در وبلاگم...............

من هم مژده دارم ............
اگه دختر کنکوری ندیده بودی حالا ببین p:
ایشالا زودی وقت بشه میام طرفت

مسعود چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://ma3oud65.blogfa.com


جنگ یعنی خراب شدن خانه ها و خیابانها و مدرسه ها. جنگ یعنی اسم کوچه ها را عوض کردن نام یک نفر شهید را روی آن گذاشتن جنگ یعنی اینکه آدم دیگر دلش نمی خواهد مدرسه تعطیل باشد. جنگ یعنی لباس سیاه مادرم که خیلی وقت است از تنش بیرون نیاورده است . . .








من زنده ام هنوز

چه تفاهمی!

رضوان پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

ک.و.ف.ت
د.ل.م..و.ا.س.ت..ت.ن.گ.ی.د.ه..ج.ی.گ.ر..ط.ل.ا

فردا پس فرداست که بگن خان داداش اسباب کشی کنه
اگه خونه شلوغ پلوغ شد خراب میشم خونه تون
ولی قبلش عمه رو آماده کن که الهه با کتاباش میاد :))

رضوان پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

که ماجرا از این قرار است دو نقطه دی

آره والله
ظاهر و باطن!

رضا عنصرسیار جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

سلام..

روز دختران مبارک.....

ممنونم
به زودی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار (ج ن ب ش س ب ز) هم مبارک!

رضوان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

خفت میکنممممممممممممممممممممم
دلم برات تنگیدهههههههههه
بیییییییییییییییییییا جیگررررررررررررر

امروز جواب کامنتت میدم که میدونم همو دیدیم و نمیتونی کلمو بکنی
نقطه مشترکی که درباره منو پیوند گفتی هنوز داره منو میخندونه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد