الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

تعبیر حاملگی من

حاملگی من برمیگرده به زمانی که کنکور سراسری داده بودم و کنکور آزاد هنوز وقت امتحانش نرسیده بود . خواب دیدم توی اتاق درد زایشگاه روی یونیت مخصوص خوابیدم و خیلی باقلوا بچه ام به دنیا اومد . به مامانم که گفتم گفت وایییییی الهه تو قبل اینکه نتیجه کنکور اولیه (شش-هفت سال پیش) بیاد هم همین خوابو دیده بودی رفتی تعبیر خواب نگاه کردی نوشته بود : هر کس حامله است به این معناست که غمی دارد و اگر فارغ شد خوب است یعنی از غم خلاصی یابد . مامان ما تعبیرش روی قبولی دانشگاه سراسری بود ولی نه که من رشته مامایی خوندم اطلاعاتم زیاد شده خوابمم پر مایه تر شده ... یعنی از رو نکبت یه چی به خواب امسال ما اضاف شد و اون این بود که وقتی بچه ام به دنیا اومد من خوشحال بلند شدم که برم توی بخش بخوابم یهو تو خواب یادم اومد جفتم هنوز نیومده! جفت به طور معمول ۳تا۵ دقیقه بعد از بچه میاد . بهشون گفتم گفتند اشکال نداره تو برو توی بخش اونم درست میشه. فکر میکنم طبق شواهد من قراره دانشگاه آزاد قبول شم چون همه چی حله فقط مونده که جفته بیاد و کنکور آزاده رو بدیم که کاملا فارغ بشیم. خیر سرمون یه خواب دیدیم اینهمه تبصره بهش اضاف شد! انتخاب شهر برای آزاد رودهن تهران زدم . هر جا که انتخاب کنیم باید همونجا هم کنکور بدیم . امتحان خیلی آسون بود . نصف اش عین جمله ای که خونده بودم سوال داده بودند فقط یه قسمتش جا خالی داشت که با چهارتا گزینه پر میشد . اگه بعد از کنکور سراسری امتحان داده بودم به خیلیاشون جواب میدادم ولی در کل خوب دادم . طبق معمول درس روانشناسی بالینی رو که گمونم ضریب سه داره رو ریدم که مسئله ای نیست چون هیچوقت توی این درس امیدی به من نبود . درس روانشناسی شخصیت هم جزء کنکور آزاد بود که توی سراسری نداشتیمش و من نخونده بودم . غیر از این دوتا بقیه شون خوب دادم . وقتی از سر جلسه پا شدم بابائیم دم در حوزه منتظرم بود و آمار بچه هایی که امتحان داده بودند داشت . میگفت همه کلاس کنکور رفته بودند و میگفتند کاش اینهمه نخونده بودند سوالا رو مث آب خوردن جواب دادند . بابام امیدی به قبولی آزادم نداره . میگه بزرگترین اشتباهت این بود که با بچه های تهران رقابت کردی . بین اونهمه آدمی که اومده بودند ۱۸ نفر قبول میشن . ولی من هنوزم به دلم اومده قبولم (ای کارد بخوره به اون دلت؟!) امتحان سراسری رو خیلی خراب کردم . میشه گفت تنها کسی بودم که بعد از جلسه رفتم یه جای خلوت رو نیمکت وسط علفای دانشگاه خلیج و زدم زیر گریه از اون گریه های هق هقی تا سبک شدم آخه موقع جواب دادن به سوالا وقت گریه کردن نداشتم . اوایل خرداد نتیجه مجاز/غیر مجاز کنکور سراسری میاد که میدونم مجاز میشم ولی به رتبه ام امید چندانی ندارم . تا دو هزار مجازه . چند روز پیش خواب دیدم رتبه ام شده هزاروپونصد و اینقد گریه کردم که از خواب بیدار شدم . چاره ای نیست باید منتظر بمونیم

نظرات 1 + ارسال نظر
prancess دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ

کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم ۰۹۳۹۱۳۹۳۰۱۵ هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد