الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

یه کاری که هیچوقت تصمیمشو نگرفتم

دلم برای لباسهایم تنگ شده . میخواهم باز هم شلوار خودم را بپوشم . دلم نمی آید شلواری با سایز جدیدم خریداری کنم . مدتی برای بیرون رفتن دامن می پوشیدم . تا اینکه خواهرم یکی از شلوارهایش را برایم آورد . کسی که همیشه به من میگفت نمیتوانی لاغر شوی، حالا مشوق من شده ... در واقع ... پویا میخواهد مرا رژیم دهد 

حدیث امروز :

خیری نیست در رفاقت آن کس که تو را همسان خودش نمیداند

بهترین تعداد دوست 4 نفر است ( هر دو از حضرت محمد) 

پیشنهاد امروز:

برای عکس گرفتن از فیلمی که با مدیا پلیر (با هر ورژنی) پخشش می کنید ctrl + i رو بزنید تا صفحه ی save باز بشه 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ http://pilisuk.com

کجایی پرس نمیکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد