الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

ضامن

 

سوال : ببینم چطور میشه و چطور میتونی اون کسی که این همه باهاش بودی و این همه با آب و تاب ازش تعریف می کردی رو اینجوری فراموش کنی؟؟  برام سواله.. 

جواب: عکس شو گوشه پی ام یاهو مسنجرم می ذارم . به وفادار موندن چنین پسر زیبایی اونم برای چند سال شک دارم . واقعا کسی میتونه ضمانتش کنه؟ جواب قانع کننده نیست؟    

سوال : یعنی میگی اون یه تو وفادار نمی موند؟ اگه اینطوره چرا قبلش باهاش بودی؟یعنی زیبا باشه وفادار نیست؟؟؟؟ 

جواب : من الانشو می بینم که وفاداره . فرداشو خدا می دونه . کی می تونه پیش بینی کنه؟ زندگی من به بی ارزشی یک قمار نیست که اگه باختم بگم به درک

**** انتظار من به عنوان یه دوست اینه که منو برای انتخاب سختی که کردم دلگرم کنید نه اینکه بیشتر باعث آزار من بشید . می دونم قصدتون فقط کنجکاویه ولی لطفا تمومش کنید