الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

گاهی گمان نمیکنی که میشود اما میشود


از وقتی برای کنکور ارشد ثبت نام کردم همش به خدا میگفتم دانشگاهم به نتیجه خوبی برسه . اینقدر مطمئن بودم قبول میشم انگار هیچ واقعیتی واقعیتر از این نیست . تا اینکه نتیجه اول کنکور آزاد اومد. من توی بازار قدیمی بودم که پسرعمه ام پیامک داد -مردود- منم نامردی نکردم بدون رودرباستی زدم زیر گریه . آقایون مغازه دار هی دلداری میدادند و میگفتند خب مردود بشی چه اشکال داره شهریور دوباره امتحان میدی ! کمی بعد نتیجه تکمیل ظرفیت آزاد اومد . کامپیوتر ما نکبت زده بود تو سایت نمی رفت . یعنیااااااااااااااا همه سایتا رو فول باز می کرد جز همین . علی زنگ زد گفت تبریک میگم بوشهر قبول شدی!!! بوشهر اصلا اسمش توی دفترچه نبود! اینجوری شده بود که بعضی شهرها فقط برای تکمیل ظرفیت اجازه پذیرش دارند که خوشبختانه بوشهر برای روانشناسی بالینی اعلام نیاز کرده بود . دانشگاهمون روبرو آتشنشانیه . قرار بود کلاسها توی دانشگاه تکمیلی که طرف استادیومه برگزار بشه ولی ما که هفته پیش همون آتشنشانی رفتیم . حالا خانواده ما تقسیم شده : مامان و رضا شیراز / من و بابا بوشهر . البته بابام نخودیه . کی فکرشو می کرد؟! گاهی گمان نمیکنی که میشود اما میشود


حدیث امروز :

چنین گفت زرتشت اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن ...اگر کسی را دوست داری خردش نکن... اگر دستی را گرفتی رهایش نکن... مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند


پیشنهاد امروز :

دخترانه => مثل گذشته برای عروسکت لباس بدوز

پسرانه => روشن کردن ماشین بدون سوئیچ رو یاد بگیر . دونستنش بهتر از ندونستنشه


نظرات 3 + ارسال نظر
هادی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://khalbos.com

بسلامتییییییییییییییییییییی
مبارک باشه الهه خانوم
ایشالاه دکترا

حجت اله اسدی نسب پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

عشق یعنی پدر، صبر یعنی یک مرد، مهر یعنی پسر، نور یعنی برادر، هر چه هستی، عشق یا صبر، مهر یا نور پیشاپیش روزت مبارک

prancess دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ب.ظ

کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم ۰۹۳۹۱۳۹۳۰۱۵ هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد