الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

اخبار

هرچی مدت زیادتری از ننوشتنت بگذره سخت تره که دوباره دستت به نوشتن بره . کلی خبر توی خونه ما بود . کلا خبر که می گن یعنی خونه ما . علی (برادر بزرگم) رتبه اول کنکور دکتری شده و مصاحبه داده منتظر نتیجه اس . داریم بار می کنیم از عاشوری . این خونه جدید چون مال منه همه چیزش از موکت و انتخاب گاز و کابینت و پرده به سلیقه من خریدند . منم که عشق صورتی.  خبر خوشگله مربوط به اینه که من هم بعد ماه رمضان یه خبراییه ولی هنوز شک دارم . همش فکر می کنم اگه باهاش عروسی کنم طلاقی میشم ولی خودش میگه وقتی با اخلاقم آشنا بشی عاشقم می شی. خبرای دیگه هم هست ولی اینجا جاش نیست یکم خشونت آمیزه . خبر بعدی رو قبل اینکه بگم همگی بگید مبارکه ... مباااااااااارکهههههههههه (این صدای شما بود) ... رضوان نینی دار شده. دیگه اینکه فیس بوک به اسم و فامیل خودم ساختم . خوشه اونایی که می شناسی رو پیدا کنی ولی سرچ فیس بوک به اندازه سرچ کلوب راحت نیست . یکی رو بخوای پیدا کنی بیست تا اسم میاره با اون سرعت ریدمانش. اوه راستی ترم قبلی دانشگاه شاگرد اول شدم. این ترم هم تا اینجا که نمره ها رو زدند نمره هام از بقیه بالاتر بوده. در پایان ماجرایی بگم از زهرا خانم . زهرا خانم(زن میانسالیه) اومده بود خونمون داشت تعریف می کرد . میگفت خدا بیامرز (شوهرش) همیشه از زولبیاهای خوبا برامون می گرفت. نه از این خشکایی که فقط یه پوستی بهشون وصله. ماشالا از این غچا (یعنی کلفت ها) میگرفت!


حدیث امروز :

وقتی بین دو نفر دعوایی رخ بده و یکی از اونها سعی کنه رضایت اونیکی رو جلب کنه، برای بهشت سبقت گرفته (امام حسین ع)


پیشنهاد امروز :

انشالا اگه برای ماه رمضان یا نیمه شعبان خواستید زولبیا پخش کنید بجای قبرستون یا تعارف به اینهایی که سیرند و پس می زنند ببرید دم پادگان سربازخونه ها و به سرباز ها بدید که خیلی خیلی خوشحال می شن. البته حواستون باشه دست سرباز بدید نه به کادری ها چون واسه خودشون بر می دارند. نکات ریز: کادری ها تفاوت قیافه ای چندانی با سرباز ندارند مثل دخترای این زمونه که نمیشه از زن ها تشخیصشون داد و برای تشخیص می تونید بپرسید آقا شما کادری هستید؟! به همین خوشمزگی!

نظرات 9 + ارسال نظر
ابوذر اکبری چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://boghzebaroon.persianblog.ir

یکی دوسِت داره

حتی اگه نفهمی

حتی بدون لبخند

یا با یه خورده اخمی

یکی برات می میره

دل ناگرون یاره

اون دل بدون تردید

منتظر بهاره

منتظره دوباره

کیه شادی بیاره

اون عشق بی سرانجام

تشنه ی یه قراره

یه پیوند یه سر آغاز

دلضربه های آواز

هستم بدون اما

تا عاشقانه پرواز

دلم برات تنگ شده

حتی اگه مهم نیست

سکوت با تو خوبه

اون نانجیب سگ کیست

دستاتو باز بده من

چشمام امیدواره

گرمای بوسه هاتو

لبهائی کم میاره . . .

شاذه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

به به بسلامتی! انشاءالله نتیجه هرچی که هست خوشحالت کنه :*
خونه ی صورتی دوست دارم. مبارکت باشه :*

تا وقتی از دو راهی خلاص نشم آرامش ندارم

طاهره شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://tasnimm.blogfa.com

الهه خوبی؟
میدونی چقد دمبالت گشتم؟
گفتن رفتی شیراز که!!!!!!!!!
شماره ایی هم که ازت نداشتم رضوان هم که هرچی بهش پیام میدم جواب نمیده الان چند ماهه منتظر یه جواب از این رضوان چش سفیدم
هر چی شماره از نرگس هم گرفتم که شماره ها خاموشه
الهه یه شماره ایی یه چیزی برام بده
خیلی دلم تنگت شده

داری عروس میشی؟
الهه میدونی چقد به وبلاگت سر زدم و دیدم دیگه آپ نمیشه دیگه واقعا داشتم ناامید میشدم
حتما خبری از خودت بهم بده
حتما منتظرت هستم

طاهره جونم اگه بگم وقتی اسمتو دیدم جیغ زدم و خوشحالی کردم دروغه چون اینقد خوشحال شدم که فقط چشمام خیس شد و قدرت حرف زدن نداشتم. رضوان یه پاش بوشهره یه پاش عسلویه.فسقلی توی شکمی هم برا خودش شخصیتیه برا همین کمتر وقت می کنه بیاد نت.

حسن چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ق.ظ http://hasanbanak.blogfa.com

سلام.
طاعات وعبادات قبول.
خوشحال شدم.به روزم

سلام . قدمتون مبارک آقا حسن. الان وبتون جلوم بازه

مهشید تبدار پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://mahshidkhanom.blogfa.com

به به ! سلام !!

به سلامتی با چه اخبار خوب خوبی اومدی :)

همیمشه خوش خبر باشی و شاد !!

مرسی خانم خانما

مژگان شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

خیلی کم پیدا شدی بچه درسخون هااااااا

م‍‍ژگان قشنگم بهتون سر زده بودم ولی نظرهات غیر فعال بود

حس ششم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://hese6.blogfa.com

سلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات .عید سعید فطر را برشما و خانواده محترتان تبریک میگویم.

خانم محترمه طبق فرمولهای من ان شااله انجام میشود.

خوشحالم کردی . حتما نتیجه رو بهتون می گم. خیلی خیلی از توجهت ممنونم

سعیدم چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.khatere-z.blogfa.com

[چشمک]

هادی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://khalbos.com

سلاااااااااااااااام بر الهه
عامو کجایی نه پیدایی
جچقدر مبارک ها باشه
چقدر داریم بزرگ میشیم
چقدر خونه نو مبارکه
چقدر زولبیا بامیه خوشمزست
چقدر حدیثت به دل نشست و چقدر پیشنهادت کارساز بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد