الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

کشف جدید ماهواره امید

 

گاهی وقت ها همه جا تاریک است و تو می دانی در آن تاریکی چه چیزی وجود دارد. مطمئنی که اگر چراغ را روشن کنی میبینی همان چیزی را که با خودت هزار جور کلنجار رفته ای که بقبولانی که آنجا نیست. اما هست. بگذار در همان تاریکی بماند . تو که می دانی.  چراغ را روشن نکن!

چقد جذاب!  جذابتر هم میشه . آخه من یه ماه تو چراغ خاموش داشتم جون میکندم آخرش دیدیم نه انگار این جذابیت به گروه خونی ما نمیسازه . چلچراغ زدیم که ماهواره امید اعلام کرد یه ماه به کره زمین اضاف شده . بعدش یه پاکت نسکافه توی آب جوش ریختم و چه بوووووووووی خوبی داشت و داغ داغکی سرطان هنجره رو چند سالی به جلو انداختم و به افتخار طعم دختر چاق کن اش بارکدشو زدم که تولید اندونزی بود .یه سی دی زیر نویس که از خونه همسایه پسر بزرگه شیخی و مامان چادری اومده بود نگاه کردم ناگهان چیز از آب در اومد . فقط این براد پیت بیچاره که بعد کلی رقص و شکلک بازی مغزشو پاشوندن خیلی طفلی بود

باباااااااااااااااا شاید من بخوام توی وبم گریه کنم هی میترسم یه عزیز غصه بخوره:-* یکی غمش بیشتر بشه یکی ربطش بده به درد چاقی و گونه تپلی و تنهایی و این چیزا که من هر چند وقت یه بار بهش گیر میدم . اجازه هست گریه کنم؟ خوب الان گریه ام نمیگیره توی شوکم . (الی جون مرده شور شوکتو ببره که نه مثل آدمیزاده؟ مرسی لطفا) . هاااااااااااااااااا چیهههههههههه میخواین عقده ایم کنین برم دختر وب فراری بشم؟

جوجو 1) هم اکنون الهه با یه کیلو وزن کمتر روبروی شماست . تشویییییییییییق

جوجو 2) همه با هم نشسته بودیم . گوشها همه شنوا . گفتیم حرفاتونو بزنین گلایه هاتونو بگین ولی بازم حرف برای توی وب نوشتن ها و دو پهلو گفتنا چرا !  

حدیث امروز:

مردی رو دیدم که در بهشت میخرامید . زیرا در دنیا درخت مزاحمی از سر راه مردم بریده بود (حضرت محمد)

پیشنهاد امروز:

به مناسبت ولنتاین هیچ چیز به کامل بودن متنی که فاطمه از جایی نوشته نمیرسه

پیشنهادات ما برای خرید کادو (خطاب به دختر خانم ها):

- پسرها معمولا از عروسک خوششون نمیاد. سعی کن پسرونه فکر کنی.
- اول به تیپش نگاه کن ، بعد براش کادو بخر
- قیمت کادو خیلی مهم نیست. سعی کن یه چیزی برای بخش که بتونه استفاده کنه. البته در حالت عالی یک شاخه گل و یک بسته شکلات کافیه ، اما اگه خواستی کادوی دیگه ای براش بخری گفتم که نگی نگفتی.
- نوشتن یک نامه تو کاغذ بهمراه چند تا گلبرگ گل سرخ خشک شده یا تازه، میتونه خیلی عشقولانه باشه
- اولین آهنگی رو که با هم باهاش خاطره دارین میتونی رو نوار یا
CD براش بخری.
- بچه ها حواستون باشه که شکلاتی که میخرید بیش از
۷۰ درصد کاکائو نداشته باشه.(روی شکلات های خارجی نوشته) شکلات هایی که بیش از ۷۰ درصد کاکائو دارن تلخ و گاهی ترش هستن و برای خوردن با مشـــروبه ! نه چایی. بنابراین همیشه گرون تر بودن دلیل بهتر بودن نیست.

و پیشنهاداتی برای خرید کادو (خطاب به آقا پسرها):

- اول از همه اینکه یک شاخه گل فراموش نشه لطفا
- از خرید گلهای گلایل و مانند آن که باعث خنده دوست های دوست-دخترتون میشه جدا خودداری کنید. گل سرخ و رز کفایت میکنه.
- یک بسته شکلات کوچک ، ترجیحا مغزدار ! آخه من خودم ازینا بیشتر دوست دارم
- یک بسته جوراب صورتی ، یا قرمز میتونه سورپرایز خوبی برای کادوتون باشه
- بسته بندی کادویی که هدیه میدین خیلی مهمه. این نشون میده که شما چقدر برای دوست-دخترتون وقت گذاشتین.
- از خرید عرسک های بزرگتر از قد دوست جونتون جدا خود داری کنید. نمی گید چجوری باید اون عروسک رو ببره خونشون ؟ تازه اگه با ماشینتون هم برسونیدش ، ممکنه یوقت بابایی یا مامانی یه سوالی ازش بپرسه که مجبور شه بگه این عروسک رو مریم جون بخاطر تولد پارسالش بهش کادو داد (که اونام عمرا باور کنن)
- این روزها خرید شمع های خوشگل و رنگی خیلی مد شده. یه دونه شمع هم کنارکادوتون باشه.
- کارت تبریک دست ساز ! این نشون میده که چقدر دوستش دارین و خودتون براش یک کارت تبریک درست کردین. چند تا جمله عاشقانه هم لطفا پشتش ضمیمه شود

نظرات 20 + ارسال نظر
احسان دهقانی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.ehsand.com

یا پیغمبر!
مو خو نفهمیدم چه شد!
البته شاید مشکل از خوم باشه!

جدی؟!!!

رضا عنصرسیار یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

سلام.
منتظرم.
بوشهریاش بیاینننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!!!![چشمک]
تا بعد[گل]

مرسی
یکم درباره وبم نظر میدادی بد نبود :))

رضا عنصرسیار یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.donyayeakkasi.blogfa.com

منم از این مراسم عکس دارم. نظر بده لطفا

منظورتون ولنتاینه دیگه؟!

من و خودم یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ق.ظ

سلام

بابا تو اینجا می نوشتی و ما دنبالت می گشتیم؟

اصلا منو دیگه یادت میاد؟

آره درسته خیلی پیر شدم ، حق داری نشناسی

خیلی اسمت آشناس
اگه وبتونو ببینم حتما میشناسم
چرا لینک نذاشتین؟

من و خودم یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ق.ظ

ضمنا یادم رفته بود بگم تا سپندار هست

ولنتاین رو کی تحویل می گیره؟!

برا همونم باید از قبلش آمادگی باشه . چه اشکالی داره پیشنهاد ولنتاین زودتر از دقیقه نود داده بشه :)

من و خودم یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ق.ظ

بعدشم اینکه موفق باشی.

تو هم همینطور خانمم

هادی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ق.ظ

قسمت اولش خوا نفهمیدم

اما مال کادو ها خیلی خندیدم

یه بار دیگه بخون شاید فرجی شد :ی
آره مخصوصا اونجاش که میگفت عروسکه اندازه قد دوستتون نباشه و شکلات مشروبی و گل گلایل بخره همه بخندن

مژگان یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://ninijon.persianblog.ir

اینجا شکلک نداره ؟!

داره ولی به دلم نمی نشینه

نرگس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.nargesb.com

آفرین دختر خوب ! یه کیلو کم کردی ؟! :دی
اگه اون روز تو خونه ما بستنی نمی خوردی فکر کنم 2 کیلو کم میکردی نه ؟! :دی
در مورد جوجو 2 ! والله به نظر من این دفعه هیچ ایرادی توش نبود . هیچ حرفی توش نبود . من یکی هم که هیچ حرفی برای گفتن نداشتم . آخه هیچی از هیشکی تو دلم نیود !
ولی بعدش ...
بگذریم !

به قول یه بنده خدایی والله به خدا که! :پی

نرگس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.nargesb.com

- پسرها معمولا از عروسک خوششون نمیاد. سعی کن پسرونه فکر کنی.
- اول به تیپش نگاه کن ، بعد براش کادو بخر
- قیمت کادو خیلی مهم نیست. سعی کن یه چیزی برای بخش که بتونه استفاده کنه.
من با اینا موافق بودم برای پسرا !
در ضمن خودم عاشق کاکائو تلخ هستم و همیشه هم کاکائو بالای 70 درصد میخرم ! خیلی هم خوشحال میشم که کسی برام بخره ! با هیچ کوفت و زهر ماری هم نمی خورمش ! خودشو تنها می خورم !

آرهههههههههههه منم تلخ دوس دارم

نرگس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.nargesb.com

- اول از همه اینکه یک شاخه گل فراموش نشه لطفا
- بسته بندی کادویی که هدیه میدین خیلی مهمه. این نشون میده که شما چقدر برای دوست-دخترتون وقت گذاشتین.
- از خرید عرسک های بزرگتر از قد دوست جونتون جدا خود داری کنید. نمی گید چجوری باید اون عروسک رو ببره خونشون ؟ تازه اگه با ماشینتون هم برسونیدش ، ممکنه یوقت بابایی یا مامانی یه سوالی ازش بپرسه که مجبور شه بگه این عروسک رو مریم جون بخاطر تولد پارسالش بهش کادو داد (که اونام عمرا باور کنن)

این عروسک گنده رو واقعا گل گفته !
بسته بندی هم که من خودم به هرکی هدیه بدم رو بسته بندیش خیلی وقت می ذارم . دوس دارم دیگرون هم برای من همین کارو بکنن !
گل رز رو هم خیلی دوس دارم .
همیشه از دریافتش خوشحال می شم .

خودم برا نرگسم رز میخرم :-*

رضا ( عبدو ) یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ http://rezasetar.blogfa.com

من هم از قسمت اول چیزی نفهمدم (‌با هندی ها گشتم دیگه )
قسمت دوم هم جالب بود ، راستی ولنتاین چیه ؟ خوردنیه ؟؟؟ می پوشننش ؟؟؟ چه چیزهای شما ایرانی ها میخورید . ( خنده )
موفق باشی

به سواد خودت شک نکن یه مساله خصوصیه
ها همی که گفتی :پی

علی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.rouznevesht.net

منم رُز میخوام! ترجیحا زَرد!

چه فرزی رنگشم تعیین میکنی :))

رضا ( عبدو ) یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://rezasetar.blogfa.com

سلام دوست عزیز . به آخر خط رسیدم . بروزم ، بیا که می خواهم برگردم .

چقد بدددددددددد من یکی دو جمله شو که خوندم رفتم ته پاراگراف و اونو دیدم . مزززززززه ی دلم نداد . چه خوش می شددددددددد . اون قسمت عذرخواهی از محمود خداااااااااااا بود :)))))))))
پست چند تا زنه و سایاک(درست میگم؟) چقد خندیدم مخصوصا اونجاش که سر کارشون گذاشته بودین و میگفتین ایران قضیه ازدواجشون اینجوریه
پست اون آقاهه که ادعای خدایی میکردو اولش حوصله ام نمیشد بخونم ولی قسمت اولو که خوندم برای قسمت دوم با علاقه دنبالش کردم
باباااااااااااااا مگه شما چن سالتونه که زمان "گی خورکی" :ی وضعیتتون اینقد اسفناک بوده . منظورم شرح حال نگهداری از برده های... نه ... بچه های اون زمانه

شاذه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://shhazze.blogsky.com

در مورد من برعکسه. چیزی که می خوامش وجود نداره. واسه همین چراغو روشن نمی کنم. بذار تو خیالم خوش باشم که همین گوشه کنارا تو تاریکی نشسته...

پاراگراف اول دقیقا همینو میگفت :-*

من و خودم سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

گفتم پیر شدم نمی شناسی

از اون خانومم گفتنت تابلو بود.

چون دیگه چند سالی هست بیخیال نوشتن تو بلا شدم آدرس ندادم.

ضمنا خیلی پیشرفت کردی.

مبارکه!!!!!!!!!

نه واقعا اسم وبتون برام آشناس

طاهره خانمم سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.tasnimm.blogfa.com

سییلام
خوبی؟
چه خبرا؟
این پیشنهادات خرید کادو عالی بود

ولی حیف . دم مغربی ولنتاین خوندیش برا امسال نمیشد ازش ایده بگیری

رضا ( عبدو ) پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://rezasetar.blogfa.com

سلام . شما به من لطف دارید . من بچه ی دهه ی ۶۰ هستم ولی خوب این چیزها یادم میاد و دیدم .
با یک مطلب داغ بروزم . تشریف بیاورید [گل]

واقعا ۶۰ ؟!!!!!!!!!!
توی وب شوهر طاهره خانم یه شعر از دوران مدرسه بود .هیچوقت فکرشم نمیکردم یه روز یاد درسای قدیمی فارسی کنیم و از خاطراتش بگیم . بزرگ شدیم انگار ! ولی خانما پیر نمیشن گفته باشما :پی

بچه های نسل سوسیس و کالباس شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.bahmani98.com

اینا یعنی چی ؟ :D
به روزم

یعنی حرف مفت! جدی نگیر :ی

یاسمین چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://nice-looking.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورتان
جالب با شرایطتون کنار اومدید اما من هنوز توی شوکم!
آخه ...
بازم پیشم بیایید اگه گریه هام بگذاره می خوام اصل ماجرا رو آپ کنم یعنی از همون اول قصه ی این دلداگی بیجایی که منجر به دلشکستگی شد

التماس دعا

حتما
خوشحال میشم بازم کنار هم باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد