الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

الهه و چراغ جادو

تنهایی فقط زیبنده خداست

استعداد نوشکفته

امروز چه روز خوشی بود . صبح توی کلاس سفره آرایی تل کردند گفتند ساعت 5/12 بیام برا تست صدا (برنامه رادیویی رویش) . یکی از بچه ها الویه اورده بود یه تزئین چرب پر ملاتی کردیم . شکل برش کیک . باید موادشو مخلوط نکنیم و لایه لایه بچینیم تا لایه ها پیدا باشه و از هم جدا باشه ولی هی کناره هاش قاطی میشد و بچه ها یکی یکی میگفتن خانم قاطی شد و مربی هم جواب همشونو با یه جواب میداد (آخر کار دورشو میبرم درست میشه) و این دخترا بازم یکی دیگه شون میپرسید ولی من همون بار اول گرفتم چون قراره اضافه شو یه خوشمزه ی تپل بخوره . یعنی کی؟

از بس بلوتوث بازی کردیم شارژم به ته ریق رسید و خاموشش کردم . وای یه چیزی هست میگه آموزش زبان بوشهری . این لحن گفتنش آآآآآآآآآآآآ  . میگه اکو خروس (اکبر خروس باز) منو دله (محمد حلبی)  بتل(سوسک)  تتو (باز هم سوسک) کلبوک (مارمولک) دی ماروک (نوعی مارمولک)

بعد از کلاس رفتم آرایشگاه محبوبم (شیوا) که خوشگل بشم  . توی تست صدا خیلی تاثیر داره مگه نه؟ ساعت 1 رسیدم خونه بدو بدو صورتمو صابون زدم و یه کوچولو آرایش و بابا رو که قلیه ماهی خورده بود و پشت سفره دنگ خواب بود انداختم تو ماشین و پرواااااااااز کردیم رفتیم صدا سیما . یه لحضه گوشی رو روشن کردم sms اومد که گفته بود به جای 5/12 ، 1 بیا . خدا نزدیک بود جیغ بزنم . یه اتاق بود شیشه داشت صدا اونور نمیرفت . گفت چراغ روشن شد حرف بزن . من اینقد نشستم تا اینکه اینا هی بال بال زدن و من نگاشون میکردم . به من چه قدرت عکس العمل شدید پایین اومده بود . یه متن داده بودن که هرجور دوس دارم بخونمش و هر چی دلم خواس بهش اضاف کنم . نوشتهه خیلی معمولی بود ولی من یه جوری خوندمش انگار بچه اسهالی وسطش خوابونده باشن . مثلا گفته بود : این اتو پارچه زیرش پیداست و قسمتایی که صاف و چروکه معلومه . اینجوری از سوختن پارچه جلوگیری میشه چون زودی متوجه میشی . من خوندم : یه اتو هست خیلی جادوییه آخه شفافه میبینی داری چیکار میکنی . مثلا ببین داره قهوه ای میشه ؟ این یعنی داره میسوزه .(سکوت).برش دار سوووووووووووووووخت

 وسطای خوندنم بود که یه خانم با هیجان اومد تو گفت من مدیر تولید برنامه کودکم و صداتو شنیدم خیلی خوبه. بیا یه تیکه رو باهم اجرا کنیم . وقتی با هم اجرا کردیم و از اون اتاقه بیرون اومدیم صدامونو دوباره پخش کردن . واااااااااااااااای چقد صدای من زشتهههههههههههه من نمی دونستم اینقد فجیعههههههههههههه . همه خوشحال بودن و هی بهم خسته نباشید میگفتن

خانم مدیر تولید شماره مو گرفت و بهم گفت ده سال دیگه که ازت مصاحبه کنن میگن چی شد اومدی رادیو میگی من برا یه برنامه دیگه تست میدادم یه برنامه ی دیگه منو پسندید . خدا کنه ذوقش کور نشه

 

حدیث امروز:

مبادا رفیقت برای قطع پیوند دوستی ، دلیلی محکمتر از برقراری پیوند با تو داشته باشه  و یا در بدی کردن ، بهانه ای قوی تر از نیکی کردن به تو بیاره _امام علی

پیشنهاد امروز:

کارتون پاندای جنگجو رو حتما ببینین خیلی جوکه

نظرات 22 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید...پس چرا به فکر کسب درآمد از طریق وبلاگتون نمی افتید؟
شما می توانید با عضویت در گروه تبلیغاتی اکسین ادز به ازای هر کلیک بازدید کنندگان 80 تومان دریافت کنید. کافیست پس از عضویت کدهایی که توسط سیستم در اختیارتان قرار می گیرد را وارد قالب خود کنید . ادعاهای این سیستم در مورد پرداخت پول کاملا واقعی است . من عضو این سیستم هستم و درآمد خودم را از طریق حساب بانکی ماهانه دریافت می کنم .
آدرس سیستم اکسین ادز :
http://www.oxinads.com/?a=23237
جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید با آیدی یاهو iristn2001 با من تماس بگیرید.
موفق باشید

ای دخیلت

مریم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ق.ظ http://melodii.blogsky.com

سلام
تبریک ایشالا که موفق باشی
کلا زن باید تو اجتماع باشه حالا توی هر صنفی که باشه قابل احترامه برات آرزوی بهترینها رو دارم
یه سوال داشتم الهه جون این کلاسی که می ری کجاست میشه یه سری اطلاعات بهم بدی
موفق باشی

باهات خیلی موافقم
چهارراه کشتیرانی میری اون خیابونه که کوی فضیلت داره (خیابون صلح آباد میگن دیگه؟)
کلاسهای فنی حرفه ای
هیچی هزینه ثبت نام نداره
خیلی کلاسها داره من همه شو یادم نیست (تعمیر موبایل ـ پرورش قارچ ـ تعمیر وسایل منزل ـ هویه کاری ـصدف سازی و...) . کلاس سفره آرایی آخرین دوره اش از هفته دیگه شروع میشه اگه دوس داشته باشی زودی برو ثبت نام کن
آخر هر دوره امتحان عملی و کتبی میگیرن و یه مدرک معتبر (برا ۱۲ کشور) میدن

هادی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://khalbos.blogfa.com

پس به سلامتی صداسیمایی شدی
مبارکه
حالا کی برنامه هات اجرا میشه تا گوش بدیم ببینیم صدات در چه سطحیه
اما باید جالب باشه

هنوز هیچی نیست
مامانم میگه پولش چقده !
خودم میگم صبح نباشه من بگیرم بخوابم
آخرش میگن ما متوجه شدیم شما رو نمیخوایم
چر میکنماااااااااا :))

هادی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://khalbos.blogfa.com

الویه خوا نخشن
نمیتونی یه چی درس کنی مو خوشم بیاد
مثل همو نا که خوه مریماینا اورده بیدی

الویه خواصی داره که حالا حالاها متوجه نمیشی
درک عمیق میخواد
از همون درک عمیقا که میگه سوپ و کشمش و اینا خیلی توپن آ . همونا !!!

داش سعید چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ق.ظ http://saeed.bushehr.ws

سلام /. گفتن صدا برای کار کودک (بچه های ساحل) محشره ... البته همیشه دستهای شیطانی در کار هست که بخواد جلوی حضور افراد با استعداد رو بگیره ... قوی باشید . صدای شما در حال انجام مراحل معمول تسته. نگران نباشید .

نه بابا اینجوریام نیست
هممممممممممه ی آدما خوبن
مگر اینکه خلافش ثابت بشه :پی

مریم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://melodii.blogsky.com

می گم الهه تماس گرفتم برای ثبت نام ولی کلاسها صبحه و من هم اداره باید بیام همون آموزشگاهی که برای کیک پزی می رم مثل اینکه داره باید برم زودی ثبت نام کنم
مرسی از راهنماییت

خواهش میکنم
ایشالا موفق باشی
آره خوب! بیشتر کلاساشون صبحه ولی بعضی کلاسا شیفت عصر هم تشکیل میدن که برا این نمی دونستم

محمد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://mohammad.gashmardi.com

یعنی حالا باید برنامه های کودک هم بنگریم :دی
الویه هم سی خوردن .. اخرش می خاد مخلوط شه .. دیگه این همه مدل دادنش سی چنن :دیی

ننگریم ! بگوشیم :پی
آخه رادیوهه
سی قشنگی و کلاس

ریحانه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://reyhan274.blogfa.com

یعنی تو هم داری به جمع خاله ها می پیوندی ؟؟ :-s
خدا به داد برســـــــــــــه ... چه شود !! خاله الهه !!

نه من خاله نمیشم
من بچه ی خاله میشم
یه جورایی حکم تربچه برا خاله نگارو بازی میکنم :))

نرگس چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.nargesb.com

الهه معروف میشوددددددددددددددد
الهه معروف شدی ما رو هم تحویل بگیریا ! :دی
ما رو یادت نره :دی

نه نه نمیشه من شما رو نمیشناسم
نرگس؟ اسمتون برام آشناس!

لی لی پوت چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://lilipot.pouyap.com

وااااااااااای چه خوشمزست!!!:دی:دی:دی

من که باهاش چشم تو چشم بودم دیگه ببین چقد کمم جیل شده بود :پی

نوشا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

منم سالاد الویه میخوام الهه ...

پس کم کم داری معروف میشی ... موق باشی ...

راستی بوشهری به لهجه ما هم نزدیکه ... ما هم به سوسک میگیم بتل اما این سوسک تپل سیاها ...

راستی رژیم در چه حاله ؟

ها دیگه. همونه . اون یکی (سوسک حمومی) میشه تتو :ی

محمود چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://rishehr.com

این پاندای جنگ جو رو می دونی من کی دیدم ؟
امید وارم که موفق بشی.

تو پروفشنالی
خودتو با ما آماتورها مقایسه نکن :ی

خانوم مارپل پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.missmarpel.blogfa.com

از دست تو دختر آدرس بلاگفا رو گذاشته بودی هر چی میزدم میگفت حذف شده که شانسی تو کامنتای نوشا دیدمت
چه جالبه میخوای گوینده بشی؟ کارت اوکی شد فرکانس برنامه رادیویی رو بگو :دی
موفق باشی

آخی واقعااااااااا :))
انگار هنوز به آدرس جدیده عادت نکردم

شب نویس پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ http://shabnewis.blogfa.com

سلام الهه خانم.تبریک می گم موفقیت شما رو در این تست.به نظر شما همون آرایشگاه رفتن مشکل رو حل کرد؟من که ۱۹ ال پیش این تست رو دادم و قبول شدم ولی به خدا اصلا نمی دونستم که آرایشگاه رفتن مثل یه کاتالیزور مشکل رو حل و پیروزی رو آسون می کنه....ولی حالا که خودم هر سال از چندین نفر تست صدا و تصویر می گیرم می بینم که نه راستی راستی این شده یه اعتقاد....حتی بین آقایون....ای داد بیداد.

نکنه آشنا از آب در اومدیم؟ s-:
من اون نیستما
اون یکی دیگه اس!!! P-:

الهه و چراغ جادو پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

واه!
پس کو نظر محمد(بوشهریا)
غیب شد که!
خلاصه جواب کامنتش اینه:
اونجا کجاست؟ خوبه؟

مژگان پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

خدا مرگ این مهندس اتاق بغلی رو بده من راحت بشم ...بازم تغییر مکان دختر جون

وایییییییی ما نبودیم :))

رضا (بچیکو) پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://sazezehn.blogfa.com

وای قربونش برم من
کلاه قرمزیه دایییییییییییییییی

:دی

پدرام پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ http://weblog.console.ir

می خوان جای سرندیپیتی بدن حرف بزنی که رفتی تست صدا ؟
ایشالا میپذیرن...

منو سرندپیتی که از این حرفا نداریم داداچ

مرداد پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ

جای کارتون پاندای جنگجو یا همون کونگ فو پاندا میایم تو رو میبینیم...تو جوک تر از اونی کههههههههههههه...

رادیو
رادیوووووووووو
رادیووووووووووووووووووووو :))
قرار نیس ببینی . رابطه رادیو و گوشو که میدونی چیه؟
رادیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
(بیزحمت شما چه جور با وب من آشنا شدین؟!!!)

مهدی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ق.ظ http://afrand1000.blogfa.com/

به به سی مایونز سی اونی که تزیین شده و اسمش نمیدونم ای مو دوس دارم
از اون لباسا که بیلیکه میزنه میکنی برت؟مث خاله شاهدونه
انگاری ارایشگاه داره اثر خوش میله هاااا

اسم کدومو نمیدونی؟!!!
بگو تا روشنت کنم :پی
سی کر بگو سی کور برقص . مو رادیو میرم لباس بلیک بلیکی کجاش بذارم :))

شکوفه یاس جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://weblog.persianyas.com

سلام

سلام الهه جان . خوبی عزیز؟
اول تبریک میگم امیدوارم موفق باشی.
یاد اون روزی افتادم که برای تاتر عروسکی کودک رفتم.
با این که فقط رفته بودم ببینم ولی یه تست هم دادم و گفتن بیا...
خیلی دوست داشتم برم و کار متفاوتی انجام بدم.
کار برای بچه ها رو خیلی دوست دارم.
ولی با مشغله ای که من دارم نشد. چون کار تاتر عروسکی خیلی وقت آزاد لازم داشت.

امیدوارم تو بتونی این کار رو دنبال کنی. چون علاقه داری و پشتکار. کار برای بچه ها هم دوست داشتنیه...
صمیمانه برات آرزوی موفقیت می کنم.

الویه قشنگی شده... امیدوارم همیشه غذاهای خوشمزه درست کنی.
من تازه دارم آشپزی یاد می‌گیرم حالا بعدش می‌رسم بر سر تزئئنش... فعلا برای من مهم خوب غذا درست کردنه.

به امید دیدار...

مرسی برا تبریک
میترسم تستم قبول نشه این همه تبریکو کجا قایم کنم :))
من آشپزی بلد نیستم ولی این وسط برا تزیین غذا هم که شده یه چیزایی بلد شدم
همچنین امید دیدار تو

مینا(روز بارونی) شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ق.ظ http://baraneshghemane.blogfa.com

سلام عزیزم
این سالاد الویه قشنگ و میاوردی ما بخوریم بخدا صواب داره
امیدوارم که قبول شی عزیزم هر چی خدا صلاح می دونه

مرسی
هاوالله خیلی ثواب داره :پی
دوشنبه یه برنامه اجرا میکنم اگه خوب شد قبول میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد